May. 30, 2013

Jag är helt slut efter en underbar dag. Undra hur man kan bli så trött av egentligen ingenting?!

Jag och mallan började dagen med en morgonpromenad medan D tränade. Efter lunch åkte vi upp till högbo och strosade. Vi matade även alla djur:)
Givetvis blev det en mjukglass innan vi åkte hem.

Väl hemma fick Vilmisen lite mellis innan det var dags för hennes eftermiddags lur. Medan V sov passade jag och mallan på att njuta på vår uteplats, dricka kaffe och snacka skit. En underbar dag helt enkelt:)

Vi har även hunnit med att kolla på cyklar:) tydligen fyller jag år snart och min cykel börjar sjunga på sista versen... Vi får helt enkelt se vad min kära andra hälft hittar på;)

Nu har jag städat lite och ligger utslagen på sängen, Vilma sover sen ett tag tillbaka och D kollar fotboll..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0