May. 06, 2013

Nu sitter vi i bilen hem. Vilma sover redan, frågan är hur länge?!

Idag har det varit full fart hela dagen. Vi åt lunch hos Alex och Mats. De bjöd på spagetti med köttfärsås och en fantastisk efterrätt som jag tyvärr inte minns vad den heter men den ska jag garanterat göra själv:)

Middag blev det i trädgården hemma hos mamma och pappa:) efter den här minisemestern är jag mer sugen på hus än någonsin, men jag vet att vi tyvärr inte är riktigt mogna för det än... Vi är helt enkelt inte riktigt redo för alla beslut som ska tas den dag det blir aktuellt med hus...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0