Slut som artist:)

Sitter nu i soffan helt utslagen efter en härlig eftermiddag med mallan:)

Vi avslutade en ca 15km cykeltur med 7km löpning:) vi var grymma! Jag var helt slut men gav aldrig upp!

Men nu till en sak som jag kan störa ihjäl mig på!!!!! Och jag vet att det är en skitsak men jag fattar bara inte varför de som mäter ut sträckorna där det finns spår gör det rätt... Exempelvis är milen i hemlingby 10,7km vilket gör ganska mycket på tiden?! 5:an och 6:an är typ lika lång?! Och nu när vi mätte 7,5km i högbo var den bara precis 7km?! Varför skriver man då 7,5km?! Ja ja jag ska sluta bry mig men blir bara så trött på att de aldrig stämmer.

Nu är jag värd lite godis efter kvälls maten iallafall:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0