Saker som ska fixas idag:

Handla till frukosten och grillningen för drygt 20 personer (tur att det finns kundvagnar).

Hämta partytält och hålla tummarna på att vi lånat och köpt dom i onödan:)

Träna på dikten jag ska läsa...( kommer vara ett nervvrak) vad har jag givit mig in på?!

Ta hand om lite gäster som kommer idag:)

Baka bullar (frågan är egentligen varför) men bättre med för mycket än för lite. Vill ju inte att mina vänner å släkt ska vara hungriga när allt är slut:)

Städa :(

Sen tror jag inte det är så mycket mer jag kan göra idag... För tyvärr måste dukning mm ske i morgon innan dopet. Tur att vi är många som kan hjälpa till då. Och vem vet det kanske är. Tur för mig att det är fullt upp i morgon så slipper jag vara nervös för dikten:) inget ont som inte har något gott med sig:))

Och nu på förmiddagen har jag Hämtat nyckel på västanbygården (reservlokal om vädret mot förmodan skulle bli katastrofalt)

Och i samma veva cyklat förbi marran och beställt lite mer smörgåstårta ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0