Sommar och sol:)

Vilmisen vaknade runt sju, solen strålade och D gick upp med V så jag kunde dra täcket över huvudet och sova en stund till.

Innan lunch fick ben och rumpa sig ett pass av Annika på multicenter. Tänk att något så jobbigt kan vara så kul?! Kettelbell är verkligen ett bra alternativ till snabb och effektiv träning. Läste att 20 min kettelbell motsvarar 8km löpning och då svingar jag mycket hellre:)

Efter träningen åkte vi till BVC där det vankades vaccination på vår sötnöt. Den här sprutan verkade gjort lite ondare:( det kom lite blod och några krokodiltårar men efter bara en minut var hon lugn och glad igen. Vår duktiga lilla tjej<3

Som belöning åkte vi till storviksbadet för bad och bus. Tror vi alla tre stortrivs där. Jag hoppas vi hinner dit en gång till innan det är dags för hjärtat att åka i väg...

Nu är det Natti Natti efter ha sett Sverige vinna en medioker match mot Italien:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0