Jul. 23, 2013

Nu är vi påväg till Micke och Sofie för lite fika på deras nya altan:) i skrivande stund är D inne på köpis och shoppar lite medan jag vaktar vilmisen som sover.

På förmiddagen har vi båda hunnit träna. I love kettelbell och hoppas verkligen jag kommer kunna få tid till det även när D åkt...

Måste även skriva att D var och storhandlade med vilmisen innan jag ens slagit upp mina blå... Han är helt enkelt fantastisk min käre sambo som låter mig vila upp batterierna innan han åker...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0