Jul. 11, 2013

Resan gick över förväntan. Vilmisen somnade egentligen så fort vi satt oss i bilen och sov en dryg timme och då var vi nästan framme i Norrköping för lunch.

När vi ätit och lämnat av D fortsatte vi färden ner mot Gbg. Vilma somnade efter ungefär 10 mil och sov sen nästan till Borås:)) lovely! Lite liv blev det dock då men i ungefär 1 minut ggr 2 vilket knappt jan räknas:)

Vi stannade till hos familjen Pettsson och hälsade på lite. Jag fick bebisgosa med lille Felix. Han var det minsta å sötaste jag sett... Tiden går så fort?! Han vägde nu 2600g och började bli stor enligt sin mor och far.

Vilmisen fick leka med storebror Linus. Det busades och badades:)

Först lagom till middagen åkte vi ut till öarna. Vilmisen fick bada lite till innan det var dags för sängen. Hon fick även gosa lite med mig i hängmattan men tyckte bättre om den när jag inte var med.

Dagen avslutades med en promenad till hamnen! I löv västkusten på sommaren !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0