Jul. 08, 2013

Då har vi varit en sväng i lekparken. Vilma gick i stort sätt själv genom hela stan. Så själva promenaden dit tog nog 40 min istället för 5... Övning ger färdighet.

Nu sover vilmisen sött och vi ska fika lite innan det blir en cykelutflykt till högbo med lite picknick:)

Tänk att livet får lov att vara så här bra?! Alla de som har synpunkter på vårt liv får ha det helt enkelt. Tror nämligen Vilma har mer tid med sin pappa än många andra. Men facit i hand tycker jag vi gjort ett väldigt bra val även om det var sjukt tufft periodvis förra säsongen. Jag tror iallafall vi alla tre stärks av det och att den kommande säsongen kommer få super:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0