Vilmapappatid...

Eller med andra ord lite egentid för mig:) Egentligen var det plugg som stod på schemat men Josse å Carro fixade det utan mig:) å vips hade jag lite egentid då hjärtat skulle fika med Joel.

På min egentid pratade jag i telefon, strosade på stan, fixade lite nödvändiga saker till hemmet mm.
Jag passade även på att fika med grabbarna å se till att vilmisen hade det bra och som det verkade hade hon inte saknat mig ett dugg...

Nu är hjärtat och tränar å jag och vilmisen myser lite<3 förhoppningsvis åker vi en sväng till Ikea när han kommer hem:) det är lika bra att passa på när han är hemma:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0