Heja Saik!

Det blev en skön vinst för Saik idag mot Hammarby! Vilmisen var lite trött och gnällig men när segern var bärgad stod hon och hoppade när spelarna åkte förbi! Hade hon kunnat prata hade hon nog sagt -heja Saik!!!!

Väl hemma somnade hon ganska omgående men vaknade alldeles nyss alldeles förtvivlad:( hon skrek å skrek å...det fanns inget stop... Är det mardrömmar som skrämmer henne eller är det magen som krånglar? Tänk om hon kunde berätta för oss...

I morgon kommer ryssarna hit så då är det slut på semestern för mitt hjärta, men återigen är jag så tacksam att de har träningsläger här i viken så vi får vara tillsammans.

Nu är det natti natti...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0