Tjo ho:)

Det blev Sverige i morgon för hela familjen Berlin/boelskift och med närmare eftertanke förstår jag nog inte varför vi inte tänkte så från början?! Nu krånglar det till allt lite då både visum och biljetter är fixade för mina päron, men som min mor sa -det är inga världsliga problem, det är bara pengar och eventuellt åker dom hit iallafall när de har möjligheten. Moskva är en cool stad att besöka(om man inte har barnvagn med sig)....

Istället för Moskva för oss åker vi ner till Gbg på fredag till mor och far. På lördagen blir det heden och landskamp, på söndag åker jag och vilmisen med min familj till Tyskland för julbord och familjemys och sen blir det till å träffa vänner innan vi åker tillbaka till viken runt fredag...

Vintern håller i sig här och Vilma älskar snön:)


Jag har kommit på att min kropp måste vara gjord för att vara gravid men inte till att föda barn därför är bebben i magen nog den sista om inte D får igenom en sladdis lite senare. 
Jag mår oförskämt bra(peppar,peppar) och det gjorde jag med Vilma oxå. Det känns nästan som att kroppen njuter av att vara gravid. Dagens promenad i kylan, snön och alla backar på ca två timmar kändes gick hur fort som helst och jag känner mig inte det minsta tung och gravid så länge jag inte kollar mig i spegeln och inser att jag är en tjockis:)



Håller helt enkelt tummarna på att jag får må så här bra graviditeten ut. Den här gången stoppar nog vädret några löpintervaller i V.39 men man ska aldrig säga aldrig:))

Nu sover V och jag borde packa... Men varför stressa när vi kan ligga här å mysa lite<3



Kommentarer
Jessica

Va e de för fin "snö app" du har till korten. Gör ju hela bilden så att man verkligen får känslan ni verkar ha 💕

2013-12-03 @ 23:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0