Hemma igen:))

Vi måste ha världens bästa dotter just nu:) vi åkte från Göteborg strax efter lunch, Vilma somnade då på studs och vaknade i stort sätt lagom till mellis i Laxå. Efter Laxå hade vi mys i bilen till julsånger hela vägen till viken utan protester... Resan gick alltså toppen! En glad tjej, en glad mamma, bra väglag och inte ett spår av Ivar:))


Vi började morgonen med att lämna Tim på dagis. Det blev många hejdåpussar mellan sysslingarna. Vilma kommer sakna både Tim å Sofi massor när vi kommer hem...

Efter lämning kom min kusin Helena med barn och ulle med barn på fika. Väldans trevligt att träffa alla igen:)

Ulle och Josephine stannade även på lunch och tjejerna fick busa av sig:)





Ulle med tjejerna:)



Tjejerna efter lunch:)





Tjejerna i lekrummet, tror Vilma kommer sakna även det när hon kommer tillbaka till vår lilla lägenhet...





Bus innan vi åkte:) Vilma skulle pront ha på sig en jacka Sofi hade i våras åt fel håll, tur va väl det för över axlarna hade hon aldrig fått på den själv:))




Och lite mer tjejbus...


Vi har verkligen haft några fantastiska dagar, tråkigt bara att tiden går så fort e man har kul... Som tur är så är det snart dags för en Moskva tripp igen och mys ned världens bästa älskling och pappa. Saknar honom så det gör ont i hela mig. Tur att jag har så många nära och kära som ställer upp och världens bästa dotter!!!! Älskar er!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0