Fullt upp:)

Gårdagen var fullspäckad :) öppna förskolan på morgonen med alla goa barn och mammor. Fast att det egentligen var vilmas sovtid passade hon på att busa och leka som bara den. Tror hon saknat sina små mammagrupps kompisar...




Efter öppna sov hon i över två timmar. Då passade jag på att fika lite på kanslit.

Sen hann vi egentligen bara hem för lite mat innan vi åkte till Helena och Ella för lite bullbak.
Tjejerna lekte och vi pratade massor:)


Nikita ville oxå vara med tjejerna:)


Gunghästen är alltid lika kul:) idag ska ja beställa ett gungfår till vilmisen i julklapp och lite annat fint till hennes rum...




Tjejerna turades om och varvade mellan bilen och hästen.


Efter massor av bus var det dags för mat...




I mellan bak, bus, lek och jäsning passade jag och Vilma på att åka på husvisning. Ett helt underbart hus men tyvärr ingen bra planering på sovrummen. Det fanns lagom många både allrum och sovrum men tyvärr på fel våningar... Ja ja... Det är bara å leta vidare. Vårt hus dyker nog upp när vi minst anar det:)



På kvällskvisten plockade jag fram ljusstakarna men det är nog det jag tänker pynta med här hemma... Och sist men inte minst lite egentid:)



Nu har vi morgonmys hemma... Ut vill jag inte ens titta?!?! Massor av snö och storm... Håller tummarna på att det lägger sig innan det är dags för oss att ta oss ner mot västkusten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0