Träningsledig dag=utflykt

För första dagen sen jag kom hit så var det faktiskt inte varmt ute och vi bestämde oss för en liten shoppingtur istället för att åka till någon utav Moskvas alla parker.

Jag hittade faktiskt två höstjackor. Inte illa för att vara mig, brukar ju ha en sjuk beslutsånget och det kanske var det just därför båda två fick följa med hem:)

Vilmisen fick nya fleeskläder som hon kan ha i höst. Det blev även ett par svarta adidas( alla fina färger fanns bara i större storlekar) men svarta duger gott å väl:)

Lunch åt vi där, vilmisen hittade genast roligare kompisar än oss att ägna sin tid åt och hade därför hade hon lite svårt att koncentrera sig på att äta. Det är nog något vi får vänja oss med. Hon skrattade, busade och charmade en hel familj. Barnen busade med Vilma och pappan hade nog kunnat ta med henne hem. Han sa flera gånger hur go å söt hon var:)) vårt lilla charmtroll.

Väl hemma blev det tacos och klädprovning. Vilma verkade tycka att skorna var lite svåra å gå i, men hon vänjer sig nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0