Aug. 29, 2013

Det har verkligen gått i ett sen vi kom hem:) ingen rast å ingen ro.

Igår började vi med att träffa mallan å hennes mor för en fika på stan, där efter blev det en promenad med Therese och världens sötaste Edgar.

Jag var även och bråkade lite med idioterna på enen angående våra paket, fast jag nu hade Daniels legitimation och en fullmakt att jag fick hämta paketen fick jag inte ut några... IDIOTER!!!!!

Vi var även i Gävle och gjorde några ärenden innan det var dags för middag hos Helena, mikko och Ella:) det bjöds på en fantastiskt god tacosgratäng:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0