Paradiset

Vi har verkligen kommit till paradiset!!! Varför har vi inte åkt hit tidigare? Den frågan har jag ställt mig själv många gånger de här dagarna...

Vi börjar dagarna med att en promenad runt i området och kollar på djuren som håller på att vakna till liv. När vi vaknar är det nämligen i stort sätt bara de och vi vakna:)) vi strosar runt till frukosten öppnar klockan 6.30... Lite för tidigt tycker vi men Vilma bestämmer ju nu mer och hon tycker att det är morgon klockan fyra, men vi får henne oftast att somna om till runt fem:)

Efter frukosten tar jag en promenad på stranden medan hjärtat får V att sova lite:)

I slutet på promenaden fixar jag lite fruktshakar i strandbaren till oss alla tre:)

På dagen blir det lek i skuggan och bad. Vilmisen älskar verkligen poolen och alla bebiskompisar där.

Vilmisen charmar alla. Varje dag kommer det fram nya människor och vill ta på henne:) de säger att hon är så söt. Varför de tar på hennes huvud har vi inte fattat??!! Hihi men lite stolta blir vi allt måste jag erkänna:)

Vi avslutar dagarna med middag runt 18.30 och efter det är det Natti Natti för oss... Då går vi och djuren och lägger sig medan de övriga på hotellet festar vidare:))



Kommentarer
Jessica

Gu va ni har de bra vackra fina familjen! 💗 Förstår att alla tycker om Vilma! Hon är ju bedårande!! Hoppas ni njuter ordentligt nu! Här hemma har de snöat till o från idag, men sån tur e försvinner de när de landar på marken 😃 Längtar efter er!! Puss

2013-04-07 @ 20:34:06
Maja

Hihi tack världens bästa jessan<3 våra sessor är bra Goa. Längtar efter er oxå och måste ses när vi kommer hem<3 kram

2013-04-08 @ 21:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0