charmtrollet

Tänk att den här lilla skapelsen är vår<3
Älskar dig till månen och tillbaka<3
Solglasögonen kunde man ha till allt utom skydd mot solen;)
Bilder från stranden på oss<3'
Familjefoto<3
Avslutar det här inlägget med lite bilder på vår solstråle. Jag har fortfarande inte ens tömt kameran på kort och ändå finns det så mycket kort... undra hur jag ska kunna välja bland alla kort för framkallning?! på mobilen har jag över 3000 kort och på kameran 1000... Det kanske inte är så konstigt att vilma ler när kameran kommer fram:) Vår lilla lins lus:))


Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Vilka fina kort på er! :)

2013-04-18 @ 13:32:32
URL: http://sarahclasson.blogg.se
Maja

Tack:) ut å res med er det är ni värda efter allt<3

2013-04-18 @ 18:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0