Apr. 29, 2013

Vi har åter igen haft en fantastisk dag med massor av bus.

Efter lunch åkte vi alla till Frölunda torg där Tim bjöd på glass. Vi erbjöd oss att bjuda fina familjen men Tim ville bjuda oss. Tim är 3,5 år och väldigt omtänksam.

På Frölunda torg Lyckades jag shoppa lite:) väldigt välbehövligt enligt både mig och D.
Förmodligen hade det blivit ännu mer shopping om det inte varit för att hm butiken var kaos! Har aldrig sett en stökigare butik! Vill inte ens tänka tanken hur den ser ut när det är rea?!

Nu har vi ätit middag och barnen håller på att nattas. Sen blir det lite mys i soffan:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0