Uppsala:)

När allt är färdigpackat ska vi börja rulla neråt Uppsala. Nu när vi har barn går inte allt lika lätt och smidigt längre?! Hur gör alla andra tänker jag många gånger på?! Visst att jag är själv mycket, men det är ju alla andra oxå när deras respektive jobbar... För hur som haver är det omöjligt att få med sig allt samtidigt. Vagn, väskor och lilla sessan ska ju relativt fort iallafall in i bilen... Ja ja, det löser sig ju alltid iallafall å det är toppen

På vägen ska vi stanna till i Valbo och hämta våra fina halsband och sen en snabbis till Ikea för att köpa lister till en tjej i Uppsala:) Men sen blir det förhoppningsvis raka vägen utan stopp:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0