Spännande dag framför oss:)

Idag är det fullspäckat schema vilket är både positivt och negativt... Vi ska hinna med öppna förskolan på smassen med Annika och Maggan där det blir fika och tjejsnack:)

Punkt två på schemat blir efterkontroll av mig på sjukhuset och får vi se om jag går igenom besiktningen:)

Punkt tre blir att köpa ny barnvagn så att hjärtat kan ta med den till ryssland efter Champions cup för att jag inte ska behöva släpa med mig så mycket när jag och vilmisen åker över.

Punkt fyra blir lunch och promenad med sofie. Tror det blir bra för sessan med lite lantluft:)

Sist men inte minst blir det städning för i morgon kommer älsklingen hem. Är det något av allt som kommer prioriteras bort är det just städningen. Det får vara lite damm i hörnen när man är mamma:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0