Skola

Uppe med tuppen:) under noll grader var det då:S Vilma väckte mig 06.40 och klockan stod på 07.00 men då var tanken att jag skulle gå upp och förbereda allt inför dagens skoldag. När man har barn blir det inte alltid som man planerat:) men det gör inget för vilmisen är det bästa som finns

Nu är iallafall allt fixat, kaffet är bryggt, matsäcken gjord för både mig och henne;) väskorna packade så förhoppningsvis är det bara att få ut allt i bilen kvar:)

Vilmisen sover i dagsläget fantastiskt bra i sin säng fram till nattmålet, efter det vill hon helst sova i vår säng och inte klagar jag för de för det finns nog inget mysigare än att vakna av hennes skratt och jollrande på morgonenÄlskade barn



Kommentarer
Anonym

Va duktig du är älskling som orkar med allt.. Älskar er<3 Puss

2012-09-21 @ 15:22:01
Maja

Å vi älskar dig längtar efter dig

2012-09-22 @ 06:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0