Shopping för jag är värd det;)

Idag har det varit ett riktigt skitväder! Urk! Efter frukost gjorde jag något jag inte gjort på länge. Jag var ute och sprang 5.5km på 30 min. Det tyckte iallafall jag var bra med tanke på vad jag gjort den sista tiden;)

På eftermiddagen åkte vi till gränby och shoppade. Vilmisen fick lite nya kläder och jag unnade mig en jacka jag kollat på länge så nu är jag bankrutt på riktigt men det va den värd:) så en summering av veckans shopping blev två par skor och en jacka så nu får det vara slutshoppat för ett tag;)

Nu är det snart dags för efterrätt efter en fantastiskt god höstgryta som svärmor gjort. Smaskens!



Kommentarer
Jessica

Åh ja älskar jumpsuiten o den super coola mössan! Va fin hon är er lilla skatt!! 

2012-09-01 @ 22:44:04
Maja

Ja en riktig gobit:) hoppas hon blir lika go dom emmelin när hon blir större:)
Kappahl är bra:)

2012-09-03 @ 00:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0