Myskväll i soffan

Efter en lång dag med många nya intryck hos lillhjärtat bestämde jag mig för att bara vara hemma och mysa med henne  och visst har vi det mysigt. Hon ligger nu bredvid mig och sussar sött.... Kan knappt komma ihåg hur livet var utan henne. Är helt fascinerad av hur mycket jag älskar henne och hennes pappa. Längtar till i morgon natt när han kommer och kryper ner hos oss igen då får familjen vara hel en vecka iallafall och den veckan ska jag bara njuta och hämta krafter....



Kommentarer
Jessica

Bustjejerna! Va fina ni e!!

2012-09-09 @ 21:14:14
Maja

Längtar efter er

2012-09-10 @ 11:31:01
Maja

Längtar efter er

2012-09-10 @ 11:31:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0