Landslagsläger...

Hela familjen började dagen med frukost i soffan innan det var dags för babymassage:)

Vilmisen älskade att få massage och hon var fantastiskt duktig. Log och joddlade mest hela tiden. Så himla mysigt att hjärtat kunde följa med och se alla framsteg.

Vi åt lunch på bolaget, torsk till huvudrätt och massor med pankisar till efterrätt:)

Efter lunch var det tyvärr dags för älsklingen att packa om och åka ner till Vänersborg för landskamper och enligt mig kunde det inte kunnat komma olägligare:( usch va tråkigt att säga hejddå igen när man knappt hunnit säga hej... Men det är något vi valt, så jag ska inte klaga.

Josse kom som räddaren i nöden och fick mig att tänka på annat! Jippi va kul med matte:) eller inte...

Vilmisen börjar vänja sig med hundar och sa inte ett ljud när bumbo slickade hennes hår:)

Efter matten blev ser en välförtjänt och mysig promenad med Maria med massor av bebisprat:)myyyys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0