Bollan...

Kan inte påstå att dagarna går jättefort när hjärtat inte är med oss, men det är bättre än att vara hemma själv.

Igår eftermiddag när han kom från träningen gick vi ner på stan och åt middag och samtidigt försökte vi få vår sessa att sova innan det var dags för fika hos familjen hellmyrs.

Vilket underbart hus dom hade elller rättare sagt har. En stor gammal gård med ett fantastiskt hus, gröna ängar, skog, sjön... En helt perfekt miljö för barn att växa upp i. Om jag ska skriva något negativt om det så får det bli att det låg mitt ute i ingenstans:) huset var även Helt renoverat i vår smak:) hade kunnat flytta in direkt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0