Blandat bollan:)

Den dåliga uppdateringen beror på för mycket tankar tror jag. Den här veckan har både varit jobbig och helt underbar. Den har bestått av glädje, tårar, kärlek, vänner, bandy, skador och mycket mer.

Jag har den här veckan förstått att det är ett annat tänk kring skador i Ryssland. Det har varit behandlingar i massor, både för den brutna tummen och den skadade foten. Det är massörer och läkare som ska ha sin tid och jag å vilmisen tar tiden emellan:)

Vi hann iallafall göra pass till sessan så nu kan vi börja räkna ner till vi får åka över och hälsa på. Längtar massor!

Jag och sofie har hunnit mysa lite iallafall. Jag har blivit bortskämd och fått middag innan gårdagens match och lunch efter dagens drabbning. Måste erkänna att det varit ganska tråkigt att kolla i den kalla hallen när inte hjärtat spelat men med Sofie som sällskap har det fått fortare och vi har nog missat ca 75 % av alla mål som gjorts pga prat:)

Nu längtar jag hem till vår säng. Även om det bara en natt hemma tillsammans så ska vi mysa och bara njuta av varandras sällskap. Jag vill verkligen inte att han åker redan, men jag vet att det måste göras och han kommer ju snart hem igen 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0