Bebiskläder

Idag har det shoppats lite till vår sessafinns inte så mycket annat att göra här så det kan bli en dyr tripp till bollan. Ne då, det blev bara nödvändiga saker, två mössor och en body.

Matchen idag var en tråkig tillställning... Vinst med tvåsiffrigt, gick när det stod 10 tror jag. Hjärtat spelade väldigt lite men ändå hanns det med ett snyggt mål. Det slutade dessvärre med akuten, Så nu väntar jag på att han ska komma hem och säga att inget är brutet.

Jag va iskall efter matchen:S varför lär man sig aldrig hur kallt det är i dina arena:( så när vi kom hem fick en varm vilmis ligga och kolla på när jag duschade:)

Nu ligger vi bara och myser i sängen. Vilma leker med sin fiska och det verkar hemskt kul;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0