Bara städning kvar:)

Jag har hunnit med det mesta jag hade på schemat. Började med att träffa tjejerna utanför smassen för att gå in gemensamt. Vi blev varmt välkomnade och blev runtguidade:) dit kommer vi absolut gå igen:)

Efterkontrollen gick bra:) jag gick igenom besiktningen:) och Vilma fick massor av beröm

Vagnen vi ska ha i Ryssland är oxå inköpt. Känns skönt att ha det gjort så behöver vi inte stressa med det när hjärtat är hemma.

Allt detta hann jag göra innan lunch och då är det tur att jag har så goda vänner som ställer upp för jag va verkligen vrålhungrig. Den här gången var det sofie och Micke som bjöd på lunch och jag fick komma till dukat bord:) vi hann även ta en kortare promenad innan jag åkte hem. En ganska kort men mysig date

Just nu äter vilmisen och jag misstänker att vi stannar här i soffan resten av dagen och bara räknar ner till hjärtat kommer hem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0