Vilken dag...

Skola med redovisningar har stått på schemat. Underbara Sofie kom och hjälpte mig med vilmisen från 11 vilket var väldigt skönt.

När skolan var slut åkte vi hem till oss. Vilmisen fick mat medan Sofie dammsugade vår lägenhet. Vi är verkligen lyckligt lottade som har så goda vänner jag hann även slänga in en ny tvätt och vika den gamla:)

Efter lite stress hemma insåg vi hur hungriga vi faktiskt var och åkte till arena för middag. Det blev Lasagne i restaurangen och lagom till matchstart var vi klara och satte oss på läktaren med de andra tjejerna. Saik vann stort, matchen var inte den bästa men huvudsaken var att de vann:)

Efter matchen blev det mest stress igen.. Packning, tvättning, planering och plugg.. Och nu äntligen väntar sängen.

I morgon väntar en ny dag med nya redovisningar... Snälla låt det gå bra i morgon för jag orkar inte med något strul! Längtar till på fredag när jag sitter på planet och verkligen kan känna att det är helg och att vår lilla familj blir hel igen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0