Shopping med grannarna

Vi började dagen med frukost framför Nyhetsmorgon och såg någon lycklig själ skrapa fram 100000 i månaden i 10 år, helt ok start att bli glad för någon annans skull:)

Efter frukost åkte vi till ett stort köpcentrum med namn Mega(ganska passande). Jag är glad att det inte var jag som körde för i detta land kör alla som tokar.

Vi shoppade lite men inget direkt nämnvärt. Vi åt lunch där med familjen mossberg, Linus och Johan.

Nu väntar middag och att få sessan att sova lite. Hon är inte riktigt sig själv men å andra sidan är det ju väldigt mycket nya intryck för henne oxå...



Kommentarer
Anonym

Vad bra att ni redan hittat till Mega, då kan ni ju alltid fly till Ikea när ni längtar hem :) . Välkomna till Moskva får jag väl säga också!! kram från familjen Wernbloom.

2012-10-29 @ 14:28:52
URL: http://behindeveryman.se/nina
Maja

Japp, så nu vet vi vart vi ska handla köttbullar:))
Tack! Känner mig redan lite hemma:))
Kram

2012-10-29 @ 16:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0