Mys hos familjen Laschka/Edlund

På eftermiddagen/kvällen gick jag å vilmisen över till före detta grannarna och hade det lite mysigt. Vi strökollade på tv, lekte med vilmisen och inväntade att crille skulle komma med mat till oss.

Killar äter ju av någon konstig anledning lite fortare än oss tjejer så när jag och Maria åt klart lekte crille med vilmisen<3 och vill lova att han kommer bli en toppenpappa!!!!!

Tänk vad en glad liten mystjej kan få än att bli glad...

Älskar dig Vilma, Elsa, Marielle Berlin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0