Vilken dag...

Började med att lämna mitt hjärta kl 07 vid Gävlebro... Hur kan det finnas så många krockodiltårar i en kropp???!!!!
Jag hoppas verkligen det kommer bli lättare med vi ses igen ögonblick för det här tycker jag inte om:( tur att vilma stöttar mig här hemma<3

För att få tankarna på annat håll åkte jag och Mallan in till Gävle för lunch och shopping. Och idag kan ingen säga att jag inte shoppade. Många påsar blev det:) med bara bra saker. Dock måste några saker bytas för jag var tydligen inte så stor som jag trodde och det är ju positivt:) hade varit värre om det var tvärt om...

Dagen avslutades med tacos och film. Mallan lyckades göra så jag höll mig vaken hela filmen medan sessan sov filmen igenom. Jag tycker hon ska vakna nu, mina ögon går i kors efter en jobbig natt, morgon och dag men i morgon blir det nya tag och jag ska vara en glad tjej igen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0