Utvilad prinsessa<3

Jag och hjärtat försökte så länge som möjligt att hålla upp ögonen men när klockan var 23 så gick det inte mer och varför bara sitta uppe och vänta på att vilmisen ska vakna och äta.

Natten oxå bra, hon sov så gott i sin säng och vaknade bara och åt för att somna om igen. Både jag och D fick oxå lite bättre sömn<3

Kl 8 åkte hjärtat till byn igen, men vad gör väl det när jag vet att han kommer hem ikväll igen. En underbar känsla<3
om vädret tillåter ska jag och vilmisen ta en promenad och heja fram stensätras damer till seger:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0