Uppsala

Dagen började med Toast och te i soffan. Tänk att helt vanliga ost och skinka toast kan vara så gott.

Regnet öste ner och det fanns inte en möjlighet att hitta på något annat än häng i soffan innan det var dags att åka till Uppsala.

Det kändes lite tråkigt att lämna av Annelie på stationen:( vilma har verkligen trivts med henne de här dagarna och jag hoppas att dom snart får ses igen och det betyder att även jag vill träffa min vän snart igen

När vi sagt hejdå åkte jag och vilmisen till farmor och farfar där det bjöds på middag, bad och mys.

Imorgon hoppas jag på bättre väder och förhoppningsvis en första löptur:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0