Sol,moln,kallt,varmt...

Dagens väder blev jag inte klok på även om jag borde vara van efter årets sommar... Solen försvann på nolltid och polarvindar kom. Stranden, högbo och glass byttes ut mot lunch plus fika på marran:) och när vi kom ut någon timme senare var solen och värmen tillbaka:) Jag och Mallan tog en prommis, stannade på donken och köpte cheesburgare och glass, hyrde film och gick hem. Jag fick henne att se en halvlek med Zlatan innan det blev film och chips för hela slanten:) Mammas och pappas sessa ville inte sova... Pigg som en mört näst intill hela kvällen.... Nu håller jag tummarna på att det blir en lugn natt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0