OS silver och SIF seger...

Det blev en eftermiddag i sportens tecken! Maria och Crille kom hit och kollade på handbollen med oss. Tyvärr var Frankrike strået vassare och vann matchen, men jag tycker Sverige ska vara nöjda med en bra turnering och ett silver:) vi åt blåbärspaj och näst i till snackade sönder matchen( inte likt crille och hjärtat) men det kan bli så när man inte träffas så mycket.

När handbollen var slut åkte vi ner och såg andra halvleken av SIF. En halvlek som även den pratades bort, men det gjorde inget:) den friska luften var nämligen guld värd. Vilmisen sov halvleken ut i babybjörnen. Hon sov till och med så tungt att vi kunde flytta över henne till babyskyddet utan att vakna:)

Kvällen avslutades med mat från Viking och en sönderpratad film:) men trevligt hade vi<3

Mina båda hjärtan sover nu gott i soffan och jag bara väntar på att mitt lilla hjärta ska vakna och få lite krubb<3 nu är det nära hoppas jag... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0