Göteborg

Åter strul med appen och därför ingen uppdatering och hoppas verkligen att det fungerar nu?!

Igår bestämde jag mig på två sekunder när jag pratade med min kusin att det fick bli en tripp till henne:) jag packade snabbt bilen full och begav mig mot götet! Vilmisen älskar att åka bil och sov sig igenom hela resan förutom ett stopp i Örebro för krubb:)

När vi kom fram bjöds det på finmiddag som Daniel gjort(Malins man). Supergod baconinlindad kycklingfilé i ugn med ris och tomatsallad:) fantastiskt gott. Vi hann med en massa prat innan det var dags att sova....

Idag på morgon blev det massor av mys både kusinmys och Sysslingmys Tim va så stolt och duktig när han fick hålla vilma och hon verkade tycka om det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0