Äntligen<3

Obeskrivlig känsla att få pussa och krama på min andra hälft igen, familjen är intakt igen<3
Vilma somnade gott på pappas bröst när vi intog soffan... Vi alla tre tyckte det var väldigt mysigt att vara tillsammans, så mysigt att jag helt glömde bort att fota mina två älsklingar. Det får komma senare helt enkelt...
Just nu sover prinsessan sött, jag håller på att laga mat och hjärtat är på arenan och packar om och tränar lite lätt:)
Pappa Daniel hade shoppat till vilmisen i Moskva:) han slutar inte förvåna mig<3 i allt stress med alla papper, inköp av saker till "vår" nya lägenhet hade han även hunnit med att kolla på kläder till prinsessan<3 hon kommer vara så söt när vi kommer träna ihop i sin nya träningsjacka från Nike:) hon fick även en tröja att bara mysa i<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0