2 nätter kvar

Nu är det nära... Om två dygn ligger vi båda två här i soffan och väntar på att sessan vill ha sista målet mat innan det är dags att göra natt. Det ska verkligen bli helt underbart Efter besöket hos Sofie hann jag med en sväng i Valbo och köpte ny diskmedelhållare... Onödigt men fint, dock funkade det inte att ha den så som Sofie så jag ska suga på karamellen tills i morgon. Ni får gärna kommentera om jag kan ha dom som på kortet:) eller rättare sagt kan ha dom då:) En kvällsprommis med Mallan hanns oxå med:) och inte en regndroppe fick vi på oss, lovely



Kommentarer
Mallan

Klart du kan ha som på bilden?!:-) jättefint!

2012-08-08 @ 06:49:31
Maja

Tänkte nog egentligen att de inte står bakom diskhon... Men va katten det kan väl inte göra något;)

2012-08-08 @ 07:00:20
Sofie

Självklart kan du ha det sådär! Super! 

2012-08-08 @ 08:04:23
Maja

Fast det va bättre hos dig:D

2012-08-08 @ 10:39:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0