En lite bättre helg helt enkelt..

Började fredagen med en relativt lugn dag på jobbet. Kom hem till uppdukat fika bord med barnen D och farmor. Barnen farmor och D åkte sen ner på bandyträningen medan jag passade på att fixa lite hemma innan Maria kom och hämtade upp mig. Vi åkte före killarna til Högbo, spade och drack bubbel! Galet trevligt och efter träningen kom D och C kom upp hann med lite spa-tid innan vi njöt av en fantastisk fyrarätters i restaurangen...

På lördagen vaknade vi alla tröttare än tröttast😂 men det var det värt! Efter en fantastisk frukost åkte C och D på träning medan jag och Maria gjorde lite ärenden innan det var dags att åka hem till kidsen:) tack farmor för vi fick göra detta tillsammans!

På eftermiddagen var kidsen på kalas hos loui som fyllt 5år✨ galet va tiden går! Våra små börjar bli stora! 

Och idag har vi varit på hockeyskola, hängt i stugan och hejat fram Saik till seger mot Vänersborg:) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0