Jullov

(null)

(null)

(null)
Nya tanden växer...
(null)
Middag i Gävle... 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nyårsfirande hos familjen Laschka/Edlund... 
(null)

(null)

(null)
En dag i kungsberget, gick lysande att åka dit själv med kidsen. Vilma skötte sig själv medan jag hjälpte Ludde:) världens bästa storasyster !
(null)

(null)

(null)
Jag och mormor i Vetlanda... hon sa nog 10 ggr att jag va vacker och att jag fått det från henne... tur hon har humorn kvar:)
(null)
Skridskoåkning med gamla vänner i Vetlanda:)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Ludde var sjuk nöjd över att få åka med daniel och hans son Sigge:) 
(null)

(null)
Sötaste supportrarna:) Vetlanda-Saik 
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0