Gräsänka

När D varit i Lidköping och spelat svenska cupen har jag och kidsen hållet ställningarna här hemma:)


I fredags blev det match hos Maria och kidsen, middag, pyjamasparty och tjejsnack...

Lördagen började med match kl 07.10 (Alfons och Ludde) medan Vilma och casper var hejarklack! 

Dagen fortsatte med utelek, lunch och en rafflande match mellan Bollnäs och Saik:) sjukt spännande match trots att det bara  va svenska cupen... alla sex stod upp sista minuten! Men vist blev det!

Efter matchen åkte vi till skutskär på kalas för att fira världens bästa Ture! 

För att sen se sista gruppspelsmatchen som även den slutade med Saikvinst!

Även idag har matcher och kalas avlöst varandra och Saik stod tillslut som vinnare av svenska cupen! Nu längtar jag efter att han ska komma hem så jag får pussa på honom:)


Torsdaghäng med Johanna och kidsen!
Ludde har fått ny bild på fsk...
Ligan på fsk...
Nästa generations bandyspelare:) eller hockey?!
Frukost på kittelvägen...
Tjejsnack å godis...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0