Premiären avklarad:)

Ludde bestämde sig för att det va morgon kl 05... inte ok enligt mig och Vilma då dagarna blir väldigt långa då...


Kl 11 var det dags för kalas hos Alfons som fyller fyra år idag! Våra små börjar bli stora... mamma Maria fixade plättlunch till alla barn vilket var en succé och gofika till efterrätt:) innan det var dags att åka på bandy! Sverige vann med 8-2 så en ganska lätt vinst! Min match med Ludde var nog svettigare...tur att Vilma är lugn!

Nu sitter jag och kollar på skam å ska snart krypa ner med mina små hjärtan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0