Kvalitetstid

Veckan har sprungit iväg! Plugg och jobb har avlöst varandra! De eximinerande Seminarierna i skolan har gått bra, lektionerna har flutit på men ändå känner jag mig som ett totalt psykbryt där jag har svårt att prioritera vad som är viktigast?!?! Oavsätt vad jag väljer får mitt samvete en törn... 


Tur att de i min närhet ger mig energi! 

Igår började jag och familjen dagen med skridskor och lunch med familjen aarni/Nordin innan jag åkte in till Gävle för kvalitetstid med Sofie och barnen å D åkte på hockey!  

En mysig dag blev det med shopping, mat, fix, godis och mys!

Idag vankas det kalas för loui som fyller tre år! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0