Onsdag och gymnastik...

Redan onsdag igen, hur är det möjligt!?!? 

Dagarna består mestadels av jobb å sen mys med barnen och D på ett eller annat vis. Igår passade vi på att ta upp båten. Perfekt väder för både båttur och lek på stranden...










På kvällen var det föräldramöte på månen. Vi var redan nöjda med förskolan i helhet och dess pedagoger men efter igår blev det till och med lite bättre. De visade en lång film på våra juveler i olika sammanhang och det verkligen lyste om dom. Helt underbart att se!

Idag efter förskolan kom Johanna och barnen förbi innan det var dags för oss att bege oss på gymnastik.



Nu blir det städning här inte jag myser ner mig i soffan med gott samvete.



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0