Fredag igen💹

I morse vaknade jag av vÀckarklockan för första gÄngen pÄ typ 4Är... Det tog sin lilla tid att lista ut vad det var som lÀt och nÀr jag Àntligen insÄg vad det var som lÀt sÄg jag Ludde ligga bredvid Ä sova. Jag smög upp men innan jag kommit ner för trappan kom han springandes efter mig. Det var lÀnge sen han sov till 06.45 vill jag lova.

Efter jobbet Äkte vi till stugan för mellis och mys. Underbart med lediga eftermiddagar ihop....


Eftermiddagen gick fort och vi njöt tills det var dags att Äka hem för att laga middag. Barnen avslutade vistelsen med förhoppningsvis Ärets sista bad utomhus...




Vilma klĂ€ttrade och visade att hon kan hĂ€nga knĂ€veck ...tokfia 





Ludde testade "hÀsten" ...




Vilma gillar numer och ta kort och idag tog hon tvÄ som var ganska fina... Barn gör inte som man sÀger barn gör som man sjÀlv gör...



Glömde helt bort dagens roligaste hÀndelse... Den intrÀffade pÄ förskolan vid hÀmtning. Pedagogerna sa att Ludde inte vilat idag (skönt för mig och D) sen började dom skratta... Men tydligen hade tanken funnit dÄ en av dom hade gÄtt och lagt sig med honom... NÀr en av de andra pedagogerna skulle kolla till dom lÄg pedagogen och sov medan Ludde satt pÄ golvet och skrattade:) mÄste varit en rolig syn.

Nu blir det mys i soffan med lite gotta😊


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

HÀr kommer du kunna lÀsa om mig och min lilla familj. Vi har frÄn och med denna sÀsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen Àr allt annat Àn vÀlskriven dÄ tanken Àr att vÄra nÀra Ä kÀra ska kunna lÀsa vad vi har för oss pÄ dagarna:)

RSS 2.0