Dagarna går...

Och i morgon är det redan fredag igen. Veckan har gått så fort, nästan för fort. Igår hade D match i Sandviken mot Saik och Vilma hade sin första gymnastikträning. Efter en intensiv eftermiddag prioriterade jag pigga barn idag och såg matchen hemma som slutade 5-5, vilket jag anser vara ett bra resultat och bra beslut:)


Sommaren vägrar ge upp... 



Idag åkte D på landslagsläger till Vetlanda idag. Tanken har slagit mig att det är tur att man är mamma och har lite extra energi då september är en månad med många gräsänka-nätter ...




Idag har vi träffat världens sötaste Hugo och hans fina mamma och bror. Kvarteret kryllade av barn och alla lekte med alla. Underbart att se... Lyckades aldrig fånga alla på bild men 8 barn totalt tror jag det va, de cyklades, spelades bandy, åt mellis, skrattadeoch  busade... 




På kvällen kom Malin hit på middag. Vilma hade plockat blåbär i skogen idag på fsk så hon ville att vi skulle göra blåbärspaj till Malin och givetvis gjorde vi det till efterrätt:)

Nu är det en trött mamma som sitter i soffan och bara slappar... John blund har redan börjat ropa... Natti natti...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0