Äntligen helg...

Igår slutade jag tidigt och direkt efter lunch åkte vi till Bollnäs. Medan grabbarna tränade hängde jag och barnen hos A-K och barnen tillsammans med Linnea och Alva... En härlig dag, strålande sol, glada barn, gofika och revligt sällskap. När träningen var slut åkte vi till scandic för middag. Barnen skötte sig helt ok och vi vågar visa oss där igen:) 







Dagens väder va inte riktigt lika bra, regn istort sätt hela dagen... Men va 17 gör det när det finns regnkläder:)








Medan D å Ludde åkte på bandy passade jag Vilma på att ta en tur till stallet. Vilma älskar ju hästar medan jag är mer skeptisk till dessa stora djur...







En kort stund regnade det inte och då hoppade Vilma av glädje:)








Älskade tokfia:)

Till middag blev det rotfrukter i ugn, kött, sås och grönsaker... Nu är frågan om jag orkar att ta mig en promenad eller om soffan och godiset ropar högre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0