Å där va det nästan onsdag...

Helgen gick fort, söndagen tillbringades i Stockholm med min kära mor, svärmor och svägerska. Vi tog tåget till Stockholm, min mor var redan där och hade hunnit fixa och trixa med allt så vi skulle få mer tid till mat och trevligheter innan phantomen på operan började.
Vi åt en helt fantastisk brunch på Hasselbacken och passade även på att dricka lite bubbel.
Föreställningen var fantastisk och jag ser redan fram emot att se den igen om jag får chansen:) 









Så tack mamma för en superbra present❤️

Igår var det studiedag i skolan. Jag planerade orientering innan det var dags för utbildning i storvik i inläsningstjänst. 


Och Idag har jag haft en av de bästa dagarna på jobbet sen jag började. Fyra bra lektioner som flöt på bra trots att eleverna fick orientera och träna multiplikationstabellen samtidigt. De flesta var skeptiska från början men lyriska när lektionen var slut. Så ja tar det som ett bra betyg på planerad lektion.

På eftermiddagen var vi över en snabbis hos "grannarna" på kaffe som senare ledde till middag hemma hos oss. Vilma och Ludde älskar barn som är mindre passade på att både leka och mysa med lilla Lou.

Va precis inne och kollade till L då det lät som han möblerade om...Och  någonstans var jag nog inte det så långt borta med tanke på hans sköna sovstil...

Nu är jag vaken på övertid... Så bums i sängen är det som gäller nu:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0