Oj måndag igen!

Å då har en hel vecka gått igen... Stanna tiden, jag hinner inte med!

I helgen har jag haft min mor och bror på besök. En väldigt trevlig helg med bandy och barnen i fokus då world cup spelades här i Sandviken. För Bollnäs gick det mindre bra så även D har fått mycket tid med familjen. I lördags var vi på leklandet på dagen och på bandy kvällen läs natten för en trött mamma och pappa:) 

Tack världens bästa bror och mor för allt... 





I fredags var det dags för gyllenedojjan i vollyboll (en turnering i volleyboll) för skolor i Sandvikens kommun. Vi vann förra året och hade som mål att försvara den vackra pokalen vilket bi oxå gjorde:)



Igår åkte vi till stugan än sväng innan det vankades final i arenan mellan vsk-villa där vsk var det starkaste laget och vann rättvist:) så grattis vsk!





Nu vankas det mys i soffan innan John blund ropar för högt;)

Här kommer en salig blandning med bilder från veckan som gått...














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0